محمد اسماعیل قدس مدیرعامل شرکت پخش پگاه

صنعت پخش یکی از اهرم‌های قدرتمند برای واحدهای تولیدی، بهبود کیفیت و تعدیل و ثبات قیمتی بازار در شرایط مختلف است. این صنعت در دهه‌های اخیر نقش قابل‌توجه و کلیدی در توسعه صنایع تولیدی کشور ایفا کرده است. زمانی که می‌گوییم صنعت پخش، اصولا ذهنمان به این سمت می‌رود که ماموریت این صنعت استراتژیک یعنی در دسترس بودن کالاهایی که با قیمت متعادل و منطقی در اقصی‌نقاط کشور وجود داشته باشد. توسعه صنعت پخش به این معناست که در کنار اینکه قیمت‌ کالاها در همه جا یکسان باشد، مصرف‌کننده نهایی نیز بتواند به‌راحتی هر آنچه که نیاز دارد را انتخاب و خریداری کند. اگر این چرخه به درستی انجام شود، دست واسطه‌ها و بنکداران اصلی کوتاه و در نتیجه آنها نمی‌توانند با ارقام درشت و پولی که در اختیار دارند، کالاها را جابه‌جا و ت‌گذار نهایی پخش کالا در کشور شوند

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]

باید‌ها و نبایدهای توسعه صنعت پخش

صنعت پخش و غذا؛ دو حلقه انکارناپذیر

۶ مانع صنعت پخش ایران

صنعت ,پخش ,کشور ,توسعه ,کالاها ,نهایی ,صنعت پخش ,به این ,این صنعت ,که در ,توسعه صنعت

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

katef simorghseparvaz کلیپ برتر بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. مرجع توانمندسازی معلمان در آموزش و تدریس پایگاه خبری تحلیلی زرنا دانلود برای شما هر چی که بخوای persianas دنیای فیلم بازار آذربایجان دانلود برتر